2/12-09

Känns som om det är mycket som händer nu innan jul :O
  • Få besked om utbildning.
  • Kanske åka till Köpenhamn nästa helg
  • Kolla in Lund
  • På väg hem från Köpenhamn stanna i Luleå och hälsa på och muntra upp Jenny ;)
  • Julpynta hos farmor och måla klart tvbänken
  • Permanenta håret (förmodligen)
Visst det är många kanske:n men det lutar ganska mycket åt Ja till dom flesta :)
Ska bli spännande att åka till Köpenhamn, aldrig vart där så ser fram emot det, och kanske hittar man nå trevligt att handla där dessutom, och såklart skönt med lite miljöombyte, se hur vädret är där nere vid denna årstid o.O Spanky!

Köpte 3 nya filmer igår dessutom (Filmgalning I know XD) , så nu har jag omkring 60-70 st ;) Blir nog att räkna dom ordentligt här någon dag ^^
Iaf filmerna jag köpte var :
  • I want Candy
  • Birthday Girl
  • Mary Shelley's Frankenstein
Anser det som så att man aldrig kan få för mycket filmer! *giggles*

Hur flyter livet annars på då ? Joda känns ganska bra faktiskt, dock måste jag erkänna att jag är lite nervös ang svarsbesked till utbildning. Kommer känns jobbigt att lämna mina raring, kanske blir så att jag tjyvar med er alla ; en liten förvarning bara (A)
Men som sagt, livet flyter på ^_^

XOXO/Ida.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!XD

2009-12-02 @ 23:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0