A penny for your thoughts ?



Mumsig varm choklad med grädde och marsmallows♥

Idag har jag vart nere hos farmor och har så gott som hunnit måla klart tvbänken :) Lite små fix här och där bara.
Imorgon blir det att vara "lekledare", ska ner till farmor och julpynta och underhålla mina småkusiner :P.
Ska bli kul att få träffa dom då det händer väldigt sällan, men får se hur länge man står ut xD Haha!


Usch om jag följer med till Lund/Köpenhamn så blir det att åka tåg, Kommer dö av tristress. Blir att ladda mp3:n full med musiken och en bra bok. Ska bli väldigt intressant faktiskt att åka så långt neråt i landet, dock kommer det kännas konstigt med inte nå snö typ denna tid på året.
Hoppas man hinner ta en tur till Tivoli, och kanske hitta nån läckra kläder till jul/nyår.

På tal om jul, endast 21dagar kvar.
Kanske borde börja tänka på julklappar snart, har ingen aning om vilka jag ska köpa till. Sen kanske man ska skicka iväg ett julkort eller två.
Och jag antar att inom en snar framtid borde det bli att börja prata om den sk "julklassfesten", preliminära datumet den 26dec. Ska bli så kul med i stort sett alla samlade, sen lär det ju förstås också bli att fira nyår tillsammans!♥♥♥♥

Förresten, om jag skulle komma in på en av utbildningar jag sökt så har jag räknat ut att det är omkring endast 7 veckor till skolan börjar då o.O Sjukt läskigt men ack så spännande isf.


XOXO/Ida

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mumsigt ! Måste göra varm choklad med vispgrädde så jag kan gotta mig med det i alla fall i all denna stress.. =/

Försökte komma på nå bra tips till tåget..men har inget. Jo, eventuellt om du har en laptop så kolla nå filmer (!) det får tiden att gå snabbare.

2009-12-04 @ 00:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0