Easter

Imorgon bär det iväg tillbaka till Vaxholm♥ . Ska bli skönt, även fast jag har haft det väldigt trevligt här uppe.
Lite jobbigt att ta sig från Arlanda ut till Vaxholm när det är så sent, men men, det ska väl gå bra det med, tur att man är van iaf.
Påskmiddag idag hos farmor, lika gott och trevligt som alltid! =DD

Denna raring fick man av Chrisse i torsdags
♥ . Den är så gosig!! Me like!
Har dock inte kommit på något namn ännu, så om ni har nå förslag så.. 8DD


Vet att det har vart dålig uppd när jag har vart här uppe, men har inte känt för att skriva och har haft roliga saker för mig.. ^^ Oh well..

xoxo.


Kommentarer
Postat av: Erika

Lite tråkigt att jag inte hann träffa dig nu när du var uppe :/ Men du kommer väl förhoppningsvis upp igen? ;p

2010-04-04 @ 16:59:57
URL: http://linaerika.blogg.se/
Postat av: Peter

Zilver ;D För det är väl en kille? :P

2010-04-07 @ 22:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0