Missin

Som sagt, livet är ganska bra, det flyter på och så skönt när våren och snart sommaren är här...
Men det finns något som jag saknar... en person man kan sitta uppe hela nätterna med och bara snacka en massa flumm, någon att ha filmkvällar med som slutar med att man somnar i var sitt hörn av soffan, någon som alltid finns där för en när man behöver prata eller bara vara..

Men men, nu ska vi inte tänka unhappy thoughts.. Självklart är jag glad för dom vännerna jag har - ni alla är underbara människor och är glad att jag har er i mitt liv! :-DD


Idag åkte då mamma och pappa hem, tråkigt.
Kommer sakna dom - har vart väldigt trevligt att ha båda här nere! :-DDD
Det är först när man inte har dom nära 24/7 som man märker och verkligen inser hur mycket dom betyder för en och hur mycket man älskar dom.


xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0