Papyrus

Skulle egentligen på barnkalas idag, men blev inget då dom råkat åka på magsjuka.. USCHIIE!.. =/...
Så nu vette fan vad jag ska hitta på idag.. Boooooring. 8D. Önskar jag hade mer vänner här nere så man hade någon att gå runt i stan med, it totally sucks to go all by yourself, and im sick of it.. ><.. Oh well.. man kan inte få allt här i livet.. XP

Random but, 10days left until 20-20-20.20... ;D *giggles*


Igår vart det en lång dag, åkte iväg hemifrån med bussen som går 06.41 , för att sedan komma hem omkring 18.30.. ><. Och mellan lektionerna hade vi två timmars lunch - WAAAAY to long... tur iaf så var lektionerna/föreläsningarna intressanta, men sista timmen så började man bli gaaanska trött och det började sakta men säkert klia och krypa i hela kroppen.
Jo och under den lång lunchen igår så gick jag omkring på Akademibokhandeln i omkring 45min bara för att jag inte hade något annat att göra.. Tur att det är en stor bokhandel med en massa bra böcker, och hittade omkring närmare 10st böcker som jag hade velat ha.. =P . men såg att de hade billigare på cdon så kanske blir att beställa lite saker därifrån.. ^^.

Och jag har fortfarande inte hittat någon jävla adapter som passar till min mobil.. hittade någon liknande på en sida (kommer ej ihåg vilken sida), men var inte säker på om det passade för det stod inte så jag skrev å fråga, och till svar fick jag " Vet inte, kolla på bilden för att se om den passar.." WTF säger jag bara, har aldrig vart med om ett mera nonchalant svar - idioter!!

 

anyhow..

xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0