Broken but still beautiful...



Even thou this rose is broken and torn, it's still soo beautiful.
Kinda how I feel sometimes - I know I am far from perfect, but still I feel beautiful.

På senaste tid har jag börjat tycka om mig själv mer och mer, och faktiskt inse att jag duger och är vacker som jag är!
Jag har aldrig haft speciellt bra självbild, även när jag var som smalast så tyckte jag att jag var för stor och gillade inte mig själv.
Men ju äldre jag blivit desto mer har jag insett att det bara är slöseri med ens dyrbara tid att sitta och se ner på sig själv och leta fel.
Finns så mycket bättre saker att lägga ner sina tankar på. Om ändå mer människor förstod det - att alla duger som dom är!
Alla är vackra och alla förtjänar att känna sig vacker.
Vi är så snabba på att dömma ut människor för att dom inte ser ut som standard normen, men om vi människor bara insåg att man inte behöver vara perfekt, att alla har något speciellt som gör just dom till helt underbart vackra och enastående människor.
YOU ARE TRULY BEAUTIFUL, NO MATTER WHAT ANYONE SAY!!!

Jag är vacker, och tycker om mig själv! (även fast man självklart har sina dåliga dagar).

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

ja eller hur! mådde illa typ.. :/

tack så jätte mycket :D vill du följa varandra på bloglovin? :)

2010-08-01 @ 23:24:38
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0