Movie.



Länge sen man var på bio egentligen, men ikväll blev det att gå.
Gick med mamma och såg Bröderna Karlsson.
Var till en början väldigt skeptisk till filmen, då när man sett den på reklamen har den verkat så mesig och låg humör och liknande.
Men det var faktiskt väldigt bra, mycket mycket bättre än jag förväntat mig. ^_^
Måste säga att Björn lyckades för jävla bra med att få till två så olika karaktärer utan att överdriva en massa, båda kändes väldigt äkta! Så tummen upp för honom.

Rekommenderar verkligen denna film - två tummar upp!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du sett den. Det har inte jag. Men jag är statist i den, synd att du inte visste det så hade du kunnat kolla om man såg mig. Fast det kanske du gjorde i alla fall ? ;D

2010-08-18 @ 21:39:34
URL: http://avogueidea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0