10 December.

Idag är det då sista dagen här i Vaxholm för mig för detta år..
Måste säga , känns lite mysko att jag får se mormor igen först nästa år, låter som om de skulle vara en lång tid :-P Hehe!

Var nere på stan idag för att köpa julklapp till mormor.. På den korta tiden jag var nere och handlade så var jag tvungen att visa legg två ggr. :P Först när jag skulle köpa en trisslott åt mormor, och sen när jag var inne på Konsum och köpte en energidryck :-P. På konsum tittade kille på mig som om han inte riktigt kunde tro att jag var 20år.. (tack för den,ser jag så jäkla barnslig ut... ?!) XD.

Håller på att packa lite smått, är inte det lättaste att få  ihop allt då jag har två par vinterskor jag måste ha med mig och speciellt ett par tar för jääävla stor plats i ryggsäcken. Sen blir det ju inte lättare av att man har några tjockare tröjor som också tar stor plats.Om man ändå kunde trolla...! Men det ska nog ordna sig på ett eller annat sätt.
Så imorgon vid denna tid är man förmodligen hemma i sitt eget rum (eller möjligtvis hos farmor).

Kommentarer
Postat av: Erika

haha det är då ingen som tror att jag är 20 :p Fast jag ser nog inte ut som 20 iaf, eller vad vet jag egentligen ^^

2010-12-10 @ 23:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0