Dag6 - Dagens



Humör:
Småont i nacken men glad
Plus: Hostan börjar ge med sig väldigt mycket
Minus: Mina kuddar börjar sjunka ihop och ger inte tillräckligt bra stöd för nacken när man ska sova, så har tyvärr lite småont i nacken, men sånt är livet. Ska bli skönt att komma hem till Kiruna så mamma kan massera.
Lunch: En macka, ett glas mölk och en underbart god lussebulla.
Tv: Biggest looser<3. Enda jag kan säga är att jag älskar detta program!
Outfit: Kläder.
Önskning: Jag önskar tiden gick fort, så jag får komma hem till mamma och pappa. :P
Tanke: Nu jävlar!
Planer: Hjälpa kusin Jennie att vara barnvakt till Linus och Julia<3
Bok:
Elena Forbes - Smärtans jungfru. Himla bra att det finns bibliotek så man kan låna böcker och inte alltid behöver köpa nya när man vill ha något att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0