Dag7 - Favoritbloggar

Ja då var det dags för sista dagen av 7days a week.
Så nu blir det att presentera några av mina favoritbloggar - enjoy!

Ingrids Inspiration
Hej! Ingrid heter jag och hälsar alla välkomna till min blogg. Jag brinner för Stil och Mode i första hand och ägnar mycket tid och arbete till det, men även Foto och Inredning är stora intressen. Hoppas att jag lyckas inspirera! :)

Känner inte Ingrid personligen, men hon verkar vara en väldigt trevlig människa.
En mysig liten blogg som känns väldigt äkta.

Tsukki

vietfransk grafisk formgivare . webb designer
photography . makeup & beauty


Underbart vacker och genuin människa.
Jätte fin bloggdesign, super vackra bilder, och en over-all underbar blogg.

Beautyfreaks
Bloggen skrivs av två skönhetsfanatiker vid namn Dejana och Louise. I bloggen hittar ni skönhetstips, make-up guider, och video bloggar, samt outfits och våra egna favoritprodukter.

Gillar dessa två tjejer starkt, dom verkar ha en skön stil och personlighet.
Alltid intressant att kika in.

Bissy

Den 30 April 2010 fick jag diagnosen lymfkörtels cancer/Hodgkins Lymfom. Efter 6 väldigt tuffa cellgifts behandlingar är jag idag frisk men ej frisk förklarad, (5 år kvar).

Har bara en sak att säga om denna tjej - fantastisk!
Hennes kämparglöd är otrolig.


Självklart har jag flera favoritbloggar som jag läser, men detta är några som jag tycker ni andra borde besöka.
Texten som är kursiv är bloggarnas egna ord om vad deras blogg innebär. :-DD


Kommentarer
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: tack sötis :D



- men åh, underbaring! tack för att jag fick komma med bland dina 7 favoriter <3



2010-12-04 @ 22:24:15
URL: http://tsukii.se
Postat av: Beatrice

åh tack va gulligt! :) ♥

2010-12-14 @ 15:14:46
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0