<3

Idag har det då vart Alla Hjärtans dag.
För mig blev det att fira med kära mama och mormor. Jag lagade mat och fixade efterrät - Middag: Räkpaj och Efterrätt: Skivad frukt doppade i smält choklad. Var väldigt uppskattat.:D

Imorgon är det skola igen : 10.15 till 15.00 . Jag trivs väldigt bra med själva programmet - väldigt intressant och lärorikt och trivs självklart med klassen. (finns dock lite saker som gör mig fundersam/irriterad men men).
Sen på kvällen när man väl kommit hem igen så blir det att färga håret brunt ^^. Dock gillar jag färgen ja har nu, men den känns lite oseriös och dessutom trivs ja väldigt bra i brunt så. :)

Och på det stora hela har det vart en bra dag! :D

XoXo /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0