Calling out

Igår gick i stort sett hela dagen käpprätt åt helvete. Var väl lektionerna i skolan som gick bra och var intressanta :).
Men mobil begick självmord, tåg försenat, krångel med att leta reda på kurslitteratur, hjälpa Therese bära tung väska (XD), och sen sist men inte minst, när man sitter där på tågstationen och väntar på att våra tåg ska komma, jo vem ser man om inte... Jesper.. O_O . Så då var i stort sett resten av kvällen förstörd. Min första tanke var att gå fram och ge han en käftsmäll och frågad " Vad fan gör du här, detta är min fristad!?". Men det gjorde man icke, som tur var iaf så såg han inte mig.
Alltså jag har kommit över han, för ett bra tag sen, men det är det vi hade en gång i tiden som jag saknar, någon som är ens andra hälft! men iaf.

Idag är det en bättre dag, min kusin Jennie ringde och sa att hon läst att min mobil dött XD Så hon sa att då hon jobbar på Telia så får dom ju "prova" mobiler ett tag sen kan de få köpa ut dom, och hon hade en Samsung Ultra Touch s8300 som hon icke hade använt men som hon får köpa ut nu. Så då kan jag få köpa den för ca 900, när den egentligen skulle gå på ca 4000kr.. O_O Snacka räddare i nöden!<3
Men iaf hon ska komma förbi ikväll med den så får jag prova och se om jag vill ha den så :) .

Imorgon blir det förhoppningsvis att åka in till Sthlm och umgås med Frida... Trevligt trevligt! Var ett väldigt bra tag sen man såg henne så ska bli kul. Sitta på ett café och skvallra om Kiruna XD Haha eller kanske inte riktigt men ni förstår :P.

Och förresten, tack för alla uppmuntrande kommentarer :) <3 Uppskattas!.
Skulle egentligen uppdaterat igår när jag kom hem, men blogg.se krånglade som in i helvete så orkade inte försöka. Därför det blir så lång uppd just nu.
Solen skiner och livet känns återigen ganska så bra, även fast det finns vissa delar av ens liv som inte är på tiptop.
Lär säkerligen bli mer uppd om inte det krånglar igen..

XOXO/Ida

Kommentarer
Postat av: Cindy

woo fan va sweet :D rena snap-a-doodle.

kul med stockholm!! AAAH vill också bo där! ett par månader kvar bara >>"

2010-02-02 @ 14:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0