Crackers

Gårdagen började med en sväng på stan med min kära mor<3 .
Fikade lite och gick runt å kikade i affärer, hittade äntligen en snygg lite längre kavaj som jag vart på jakt efter ett bra tag nu, AWESOME!

På kvällen blev det att bege sig upp till Christans lokal för att umgås och "catch up" med klassen, sweet and fun as always! Blev väldigt mycket snack om ditt och datt för att sedan ge oss iväg till Ferrum som för en gångs skull hade 18år O_O And finally I got to dance my ass of. Inte bokstavligt talat då men. Haha.
Var väldigt trevligt att få träffa alla igen, som sagt ESTA kommer alltid ha en bit av mitt hjärta!<3 . Hoppas på de kanske blir en lite fika nu också i veckan innan jag beger mig ner till söder igen..

Idag har man vart och ätit middags hos farmor och träffat släkten. Kulkul ^_^.

XOXO/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0