Screw the world...

Eller ja kanske inte  riktigt då, men nästan..


Min mobil dog inatt-kaputt! och inte vill den vakna till liv heller.. Så ser ut att bli att köpa en ny mobiljävel idag, jag bara hoppas innerligt att jag sparat numrena på simkortet och inte telefonen. Annars får man väl fråga i affären om det finns något sätt att ordna det. Jag är SJUKT IRRITERAD!!! ><
Den dog precis jag behövde den som mest, låg och smsa och bestämde med bland annat Frida och Eric när man ska ses i veckan.. HELVETES JÄVLA PISSKITFAN....

Och ens humör blir ju inte bättre av att tåget går skit segt då det är köbildning pga ett trasigt tåg som står på ett av spåren.. Sen så lär man ju komma hem sent ikväll, då jag och Therese har planerat att kopiera och låna böcker som kan behövas till kursen.. GAAH!

Så please.. Ni får gärna skriva något uppmuntrande i all denna deppighet typ..

Waving sadly goodbye for this time!/Ida.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Ohh snaaap. Fan va trist. Den där frustrationen känner man ju igen. >>



Men tänk på det positiva att du säkert får tillbaka alla numren om du bara säger på bdb "ge tillabka numren?" och att du får en cool mobil på köpet. ;)

2010-02-01 @ 10:58:55
Postat av: Decci & Erika

Vi saknar dig här! :') Hoppas du kommer upp till Giron snart så vi får ta en låååååååång fika på Rost :D

2010-02-01 @ 18:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0