Stripes

Imorgon blir det skolan igen, dock slipper man stiga upp kl 06.00 så ska bli skönt ^^. Har som sagt var bara en lektion imorgon :) .
Ska förresten slänga upp en bild eller två här senare på bland annat ljusen jag köpte i tisdags.
Blir nog att fixa iordning i rummet här idag, så man har det lite fint tills mamma kommer. Överhuvudtaget så har jag sakta men säkert börjat göra det lite mysigt i rummet mitt, ska köpa till lite blommor, kanske någon tavla och lådor som jag kan förvara mina kläder och diverse saker.
Trivs bra här hos mormor, mår väldigt bra i största allmänhet - visst självklart har man sina mindre bra dagar men sett i den större skalan så är livet bra. :)


XoXo/Ida

Kommentarer
Postat av: Peter

Det låter som att du har det ganska så bra då iaf :D

Ha en fin dag sötaste!

2010-02-11 @ 14:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0