Faced my fears.

I've faced my fears ;) . Tyvärr hände det inge spännande eller oväntat xD
Iaf..

Vid 3 tiden igår mötte jag upp Amanda på centralen och sen begav vi oss vidare mot Nockeby. Väl framme gick vi och handla ingredienserna som behövs till lasagne. En snabb husesyn och sen började de lagas mat, korkade upp en flaska rött vin dessutom, och det var faktiskt helt okej.
Gottigottgott blev mat och hade det väldigt trevligt, pratade om allt mellan himmel och jord. Efter maten så blev det dags att börja göra sig iordning, musik spelade och sminket satte på i flygande fart. Blev en lila sminkning kvällen till ära.
Vid 22.00 bar det iväg tillbaka in till Sthlm för att gå till Harry B James.  En sk rockbar, det var väl inte riktigt min grej, spelades alldeles för hög musik och alldeles för mkt skrikrock ><. Rock som Kiss , AC/DC , Rammstein, är så mycket bättre tycker jag. Så det blev inte att vara där så länge.
kom dit ungefär vid halv 11 och begav sig hem vid 12 ungefär, och kom hem vid ungefär 01.30.
Så barer/pubar är inte riktigt min grej, när jag väl gå ut så vill jag kunna ha tillgång till att dansa. Men nu har man iaf provat på det så ^^.
Var iaf en trevlig kväll.

Idag har jag itne gjort något speciellt, bara latat mig och kikat tv ^__^. Även fast man inte druckit mycket kvällen innan så är man alltid lite seg dagen efter. :P
Imorgon blir det att stiga upp kl 6 igen, skolan kallar. Men som sagt, jag trivs så då går det an. =D

Saknar mina raringar-kom hit och umgås med mig!

XOXO/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0