Non Stop

Ja inte har det hänt så mycket de senaste dagarna.
Skola igår och seminaruim - det gick bra ! var inte alls så läskigt som jag hade inbillat mig XD. Och att man hade en söt kille i sin grupp gjorde ju inte saken värre (A) . Fast iofs bättre att man förväntar sig det värsta, så brukar det bli lättare.. Oftast iaf.
Pratade även om att kanske ordna någon slags klassfest eller så nästa helg, trevligt värre isf. Tycker de flesta i klassen verkar vara härlig människor, som man säkert skulle kunna komma bra överens med. =).

Och idag händer det nog inget speciellt, lär väl bli en lugn dag. Skönt de, då man var sjukt slut igår när man kom hem från skolan. And oh just for the record - I HATE TRAINS!!!! ><.
Somnade omkring 23.00 tiden och vaknade ca 10.00 och sen låg man & snoozade i 45min till , SJUKT skönt!<3
Imorgon blir det 3årskalas, ska bli kul. Aldrig fel med kalas! Ja och sen på eftermiddagen kanske det blir att hitta på något med Eric . :D .

Jag trivs med livet här nere, det flyter på i en alldeles lagom takt. Vill verkligen inte tillbaka till Kiruna, usch nej! Men självklart kommer jag ju upp och hälsar på, har i stort sett bestämt mig om att åka upp i slutet av Februari, måste bara be min kära far att beställa biljett åt mig, då jag inte kan betela med mitt bankkort över nätet >< Sjukt jobbigt, måste komma ihåg att fixa det nästa gång jag åker in till stan!

Men iaf, hoppas alla har det bra där ute i världen. :)

XOXO/Ida



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem är Eric nudå??? :O



Härligt! :-D

2010-01-30 @ 15:23:08
URL: http://lunacherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0