Pink Guava

Jäklar vad blogg har krånglat dessa senaste dagarna.. Jobbigt!

Iaf sjukt sugen på att färga håret, kanske någon varm djup chokladfärg. Men jobbigt att få de bra när man har svart hår ><. whatever , lite tankar jag har bara :P.

I onsdags när jag var på stan så var man in till Blue Fox, medans Amanda provad en klänning (läcker som tusan) så hörde man från tatueringsstudion ovanför hur någon blev tatuerad. Blev alldeles pirrig och farligt sugen på att tatuera mig. Var nästan så jag gick upp dit :P Haha.
Nä men ska se om jag hittar någon bra studio och så kanske man kan gå dit och diskutera lite om ens idéer och så.
Btw, någon som vet någon bra tatueringsstudio här i Sthlm ?

Lär säkert bli något mer inlägg senare ikväll, om inte blogg krånglar allt för mycket.

XOXO/Ida

Kommentarer
Postat av: Mattias

hej vilken fin blogg du har, allt bra idag? :)

2010-01-30 @ 18:59:01
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0