Celebspottin'...



På sommaren är det väldigt vanligt med lite celebspottin' här i Vaxholm. Bland annat stötte man på Börje Salming här förra veckan, och jag kände mig bara tvungen att ta en liten smygbild. (A).
Och här om kvällen såg man dessutom Bingo Rimér och Katrin Zytomierska på Konsum här ^__^.

Okej jag inser, jag är en nörd, men håll med om att det är lite roligt att se celebs på stan. XD.
Och såg förresten Lasse Berghagen inne i Stockholm för några veckor sen - DAAMN han är lång O_O.

Kommentarer
Postat av: Jenny

det är klart det är häftigt för kändisar känns overkliga eftersom man typ aldrig ser dem och när man väl ser dem blir man galen ;P haha.

2010-07-05 @ 20:19:48
URL: http://avogueidea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0