I dont feel like dancin...

Ohyes I do..
Senaste dagar har jag haft värsta suget att få gå ut och dansa fötterna av mig. :-PP. Men är nog ingen hit att gå ut själv . Vid sådana här tillfällen hade det verkligen vart skönt att ha några mer vänner här nere. men men.

Iaf idag har jag vart inne i stan med Amanda, var trevligt som vanligt. Medans vi satt på  en uteservering och åt lite mat så kom "zombiewalk" förbi. Var ganska roligt att se, men verkade inte alls vara så mycket folk som man trodde det skulle bli, vissa gick verkligen in i rollen, var kul :-DD .

Och igår var man inne och firade min kära kusin Sara som tog studenten, var så roligt att se. Hon var så glad så.
Skriver mer om det sen när jag lägger upp bilder :-)).


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror jag flyttar ner till dig och så drar vi med alla vännerna dit också ;) vad är zombiewalk?

2010-06-12 @ 20:51:01
URL: http://avogueidea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0