Kärleken mellan två människor är underbar.. ♥

Underbart vackert tal Prins Daniel höll, hjärtligt,personligt, humoristiskt och fullt med kärleken. Gick verkligen inte att hålla tårarna inne, det var sååååå vackert! Så härligt att se två människor som älskar varandra så mycket.
Som sagt -"Kärleken mellan två människor är underbar!"

Nästan så man själv vill gifta sig.. XD HAHA! Skämt åsido.

Såg nyss tårtan, GOOSH its totally amazing! Hela 11 våningar och över 300cm hög.


"Love is an amazing feelin and when you have true love in your life - you are truly blessed!"

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kan bara hålla med. Jag höll även på att dö i tårförlust när barnen sjöng på konserten kvällen innan bröllopet åt Victoria och Daniel och drog med dem upp på scen! Så vackert..och P.s. Jag fick också jättestor lust att gifta mig, haha XD

2010-06-24 @ 12:12:35
URL: http://avogueidea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0