Happy

Ska bli så skönt att komma hem till Vaxholm igen♥ ♥ och är så glad att jag icke bor kvar i denna håla något mer. Finns så mycket där ute i världen värt att utforska♥

Men jag har haft en trevlig vistelse här i Kiruna, förutom några mindre fun things.. men men, allt kan inte gå helt smärtfritt.
Var trevligt att få träffa ens släkt och vänner♥.  men som sagt ska bli skönt att komma hem.
Och på tal om hem - jag ser mer och mer Vaxholm som mitt hem, då själva staden Kiruna inte känts som ett riktigt hem  på måånga år, men jag fortfarande våran lägenhet och farmors hus som hem.♥

xoxo/Ida

Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: haha vi var ju nästan värre än vanligt den här gången :P Men de var kuuul! :D Vi måste nog ta och göra det, bara hoppas att jag också får jobb så lär de då bli en resa ner till dig om inte allt för länge! :) Kram

2010-03-03 @ 18:45:24
URL: http://linaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0