Rise and shine!

Idag har/är solen framme och vädret är helt underbart, man borde verkligen vart ute och grillat - hade vart härligt! :D
Blir ingen utgång för mig idag, då  jag icke känner mig helt superpigg. Lite tråkigt, men skönt att bara få ta det lugnt och krya på sig så att säga.
Ska nog snart gå ner till affären, för att fylla på mobilen och köpa glass så man kan göra milkshake ikväll när man ska kika Andra Chansen!

Har kommit på en lite saker som jag behöver/vill införskaffa:
  • Vårjacka (eller iaf en lite tunnare då den jag har nu är väldigt varm för det mesta)
  • Ordentliga och riktiga träningskläder!!

xoxo/Ida

Kommentarer
Postat av: Jenny

Milkshake, whoyaa!!! Pure awesomeness! Jag hoppas det blir en fin vecka så man kanske kan ta sig ut lite mellan Yogapassen :)

2010-03-06 @ 22:55:14
URL: http://avogueidea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0