School

Imorgon är det skola igen, alltså blir det att stiga upp vid 6 .. ><
Det tär på kroppen att stiga upp så tidigt och vara på resande fot så mycket, men men.. man överlever väl. :)
Amanda vill ha med mig ut ihelg.. får se om man orkar o_O . Är verkligen inte på humör för alkohol eller sådant, men får se hur man känner imorrn eller så..
Är mera sugen på att kika film och bara vara! Oh well..

Som sagt, inte vart den bästa av veckor - men livet är som en bergochdalbana - it goes up and down!

Kommentarer
Postat av: simone

Hoppas du har en fin fredag i skolan! :)

2010-03-19 @ 11:35:01
URL: http://fattybom.se
Postat av: TSUKII ♥

sv: åh tack :} hehe det är lite meningen ;D min blogg är min lilla drömvärld utav pasteller, bubblegums och cupcakes :D



jaa bodyn är SJUKT snygg. funderar på att jag ska köpad en eller inte ;D är ju inte världens rikaste :p

2010-03-19 @ 12:21:38
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0