17/11 - and no snow yet. =/

Ser fram emot morgondag, då jag ska laga mat :). Alltid trevligt att få laga mat och experimentera sig fram, får hoppas det blir bra denna gång.
Blir nog att göra något med bulgur, grönsaker, lax och en sås - MUMS! (hoppas jag iaf)
På tal om imorgon så måste jag nog ta och beställa lite kort så jag kan fixa ihop mormors julklapp innan jag åker upp till norr, farmor ska också få nå liknande så blir att fixa kort till det också.

Om man ska skriva lite om denna dag så blir det nog kort. Inte hänt speciellt mycket, vart nere på stan lite, blev att köpa en Kalle Anka pocket så man har nå lite mer "lättläst" att läsa på kvällarna :P.

Nu börjar det förresten äntligen bli lite kallt så man kan ha sin vinterjacka. Men jag längtar till Kiruna och att få göra snöänglar. :-DD
För som det verkar nu så verkar det inte hinna komma speciellt mkt snö. Skulle ju snöat idag och imorgon men inte fasiken har jag sett nå snö :'(.



Luv u guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0