Cut and color !?

Den 15dec så har jag tid hos frisören för att klippa mig och färga håret om jag så vill.
Jag vet i stort sett hur jag vill klippa, men det som jag inte kan komma fram till är vilken hårfärg jag vill ha.
Funderar mellan två färger, men mitt beslut varierar från dag till dag.
Så nu undrar jag om ni där ute kanske skulle kunna komma med lite förslag/synpunkter. Hade vart väldigt uppskattat.
Så här är dessa färger jag funderar mellan (inte exakta nyansen jag vill ha men ni får ett hum)
Antingen en mörkmörk kall brun färg, eller Hayley Williams-orange. ;-D




Såå vad tycker ni ? :)
Lutar dock ganska mycket åt brunt men men. ^^

Kommentarer
Postat av: lisa - smilinggirls

sv: härligt! Det är bara bra med mig :)

Gillar den bruna, kalla färgen :)

2010-11-23 @ 15:39:37
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0