Dag3 - Mina 3 största intressen

Då ska vi se här:

1. Första intressen får jag nog säga att det är böcker. Älskar böcker i alla dess mängder, hade jag haft råd så hade jag nog köpt en ny bok var och varann dag. :P
Gillar att leta fram en bra bok,bläddra fram till första sidan och bara sätta igång - försvinna in i boken och fantasins värld och för ett ögonblick glömma bort alla problem och måsten och bara njuta.
Det är underbart. Himmelriket hade nog fått vara att jobba i en underbar bokhandeln<3



2. Icke att förglömma så måste ju fotografera stå med under mina 3 största intressen. Så roligt att ha med sig kameran ut på en skogs/natur promenad, för man vet aldrig vad för intressant man kan hitta.
Fick ju en systemkamera i födelsedagskamera och det var en underbar present - så härligt att ha en kamera man verkligen kan ta bra bilder med.
Blir mestadels att ta naturbiler för mig, önskar dock att jag hade någon som ville stå modell för mig så jag hade kunnat få lära mig sådant också men men. I framtiden så kanske.
Sen gillar jag att fota barn och djur - dom är så fotogeniska! Går inte att misslyckas med bra bilder då.
Men jag vill påpeka att jag verkligen inte anser mig vara superduktig eller tar fantastiska bilder, jag lär mig fortfarande men det är kul iaf.
En trevlig liten hobby än så länge. :-)


3. Vet inte om det är ett av mina största intressen, men jag gillar att baka. MEN hatar att bli övervakad i köket, ska jag baka så vill jag få kunna kladda hur mycket jag vill. :P
Alltid lika spännande att ta ett originalrecept och sen trixa och fixa med det efter ens egen smak, och hittills har jag lyckats varje gång. *pepparpeppartaiträ*
Så nu när jag åker upp till Kiruna till jul så blir det garanterat att baka en massa då släkten där uppe uppskattar mina bakverk vääldigt mycket.




Ja det var väl mina 3 största intresen, vet inte om något verkade vettigt. men men.
As I said before - hope you guys liked it! =DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0