Dag4 - Mina framtidsvisioner

Jag har en massa drömmar och fantasier om vad jag vill göra med mitt liv. Dock vill jag nog inte berätta allt om vad jag drömmer om med risk för att det säkert inte lär hända då.
Har tyvärr blivit ganska van vid att när jag verkligen ser framemot saker och är superpepp så går allt åt helvete så.
Nog med svammel nu iaf.

Löst sagt så hoppas jag självklart att i framtiden så har jag ett jobb jag trivs med, kanske någon att "dela" livet med, förhoppningsvis bo någon annanstans i Sverige eller varför inte världen.

En sak jag dock vet helt säkert är att jag någon gång i framtiden vill jobba som volontär och det är något jag har velat i flera år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0