Helu.

Godmorgon Godmorgon!


Hoppas alla sovit gott där ute ? :)
Då var det söndag igen och slutet på denna vecka, fasiken vad tiden går fort alltså, den bara flyger förbi *woosh*.
Lär väl bli en lugn söndag skulle jag tro, kanske går ut och tar en promenad senare, få lite frisk luft.

Nu till veckan har jag lite saker jag måste fixa. Ska ju bland annat på dop på lördag så måste fixa nån liten present, man vill ju inte komma helt tomhämt.
Sen så fixa med skiten så jag kommer iväg till Skottland nästa år, sen beställa biljett hem.
Måste också ta mig in till stan för att köpa en ny datasladd, just nu funkar den men from time to time så får den fnatt och vägrar ladda, och det är vääldigt irriterande.
Blir nog också att köpa en julklapp eller två till ett par personer när man ändå är inne i stan. ;D

Luv u guys!

Kommentarer
Postat av: emelie!

kör en första frågestund, utmana mig!

2010-11-14 @ 15:58:38
URL: http://freakyfailure.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0