Sladd.

Ja i tisdags kväll så dog ju min lilla strömkabel till slut, har vart glapp i den ett bra tag och nu sa den ifrån.
Satt vid datorn och skulle flytta över den i famnen, och så helt plötsligt känner jag hur varm sladden är och vips så har den tydligen smält sönder O.o. WTF smält sönder ?! :S . Snacka att man blev paff.
Så har vart utan dator dessa senaste dagarna då jag inte orkat åka in till stan för jag har fått världens jävla rethosta och så låter jag som en kråka.

Men idag blev det iaf att åka in och köpa en ny, men inte fan var det billigt, hela 399kr för en jävla sketen strömkabel O___O.
Sen efter jag hittat en sådan så blev det en tur förbi SF-bokhandeln och möta upp Philip för en fika -awesome!

Så här såg sladden ut efter den sa Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0