Tuttifrutti.


Idag har jag inte gjort något speciellt, gått runt i pyjamas hela dagen och hållt på att plocka i rummet. Vart en skön dag, dock lite småseg.
Imorgon blir det nog en desto roligare dag, umgås med Decci på dagen innan hon börjar jobba, sen på kvällen blir det förmodligen en tur förbi Landströms med Decci och Erika för att umgås över en cider eller två - AWESOME!
Känns som om det kommer bli en bra morgondag, men jag ska inte ut något i förskott för jag vet hur det brukar bli när jag ser fram emot saker - allt går bara åt helvete!

Häromdagen så var jag på Ica Kvantum med päronen och då fick jag syn på ett sådant läckert läppstift att det inte är sant - mörkt lila - LOVE!! Har inte kunnat sluta tänka på det så tror nog det blir att införskaffa det.. It really was to die for.


Alltså fan det är sjukt vad jag är sugen på att få gå ut och dansa T___T *morr*.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin bild Ida :) Och ja håller verkligen med dig om att när man ser fram emot saker så skiter de sig oftast xP Hur länge stannar du i Kiruna?

2010-10-13 @ 08:43:21
URL: http://nogg.se/lindafjallborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0