Ida and the City.

Imorgon blir det att åka in till Sthlm (själv igen T__T). Men måste verkligen leta reda på en Nordeabank så jag kan föra över lite pengar till mitt personkonto så jag kan betala min studentreseförsäkring så jag är försäkrad när jag åker iväg till Nya Zeeland.

Sen så blir det att beställa biljett hemåt (till Kiruna). Känns som om det är så mycket jag måste(vill) hinna med innan jag lämnar Sverige, men det blir nog bra i slutändan :-)).
Vet att det är ett tag till men jag längtar som FAAAN, fantiserar redan om hur underbart härligt det kommer bli där borta. (AA). Måste bara få klart att jag får studielån sen så behöver jag icke oroa mig för något.
Faaaast man blev ju lite fundersam nu när det i fredags hade vart en stor jordbävning där borta och förstört ganska så väldigt mycket av staden Christchurch, var dock skönt att ingen dog!.. Som tur är så kommer jag vara på Nordön och detta hände på Sydön.
SPÄNNANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0