Nighty.



Visst är det en fin bild jag pusslat ihop i Paint. (AA).

Börjar nog snart bli dags för att dra sig på sängen, sitter just nu och kollar på filmen "I sista minuten" en Alfred Hitchcock film med stiliga Cary Grant i huvudrollen. Var lite skeptiskt först till den då jag inte är speciellt förtjust i äldre filmer, men mormor ville kolla så hade inget val XD. Men den visar sig faktiskt vara ganska så bra :-). Cary Grant är duktig skådespelare -me like!

Önskar jag var bättre på PS, och bättre på att fixa bloggdesign, börjar bli ganska så less på den jag har nu som är blogg's egna.. XD. Men men.

Jag börjar bli väldigt irriterad på mormors tv, ljudet på kanal5 har börjat krångla jätte mycket. Det blir som ett "gurgelljud" liknande som när man håller på att "skaka" på stämbanden. Och det där lät inte vettigt, men jag hoppas iaf någon förstår min väldigt fina förklaring.

Men som sagt, snart sängen så detta blir nog sista blogginlägget för idag.
Jag önskar er alla en God natt och Sov gott - Massa söta drömmar!


XOXO - Ida

Kommentarer
Postat av: Jenny

Om du väl sätter dig in i det så lär du dig ganska fort. Det gjorde jag :) Jag förstår precis vad för ljud du menar ;P haha, illa. Sov sötast <3

2010-09-08 @ 23:32:40
URL: http://avogueidea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skor är underbara ting! :) Aha, då är de ju som lite svårt ;P haha. Men det tog en dag för mig att lära mig fixa rätt snygg blogg så de går väldigt fort att lära sig.

2010-09-08 @ 23:38:11
URL: http://avogueidea.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!

Haft en bra onsdag?

2010-09-09 @ 00:48:54
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0