Push it.

Måste ha sovit väldigt konstigt inatt då det känns som om jag har en nerv ikläm. Så fort jag rör på huvudet så känns det i nacken och ner längs högra skulderbladet.

Anyhow. Blev inte att rösta idag, didn't feel like it.
Idag har det vart sköönt väder, alldeles lagom. Omkring 18grader men ändå svalt och skönt, men jag förstår mig verkligen inte på vissa människor, det känns som att så fort det blev Augusti/mitten av augusti - "Japp då var sommaren slut, dags att klä på sig". På med tjocka jeans, långärmade tröjor, jackor, halsdukar och mössor i vissa fall. O_O. MEN HALLÅ, solen skiner fortfarande och i stort sett varje dag så är det över 15. Man ska väl ändå passa på att njuta av att man fortfarande kan vara relativt avklädd, och inte dra på sig vinterkläderna så fort solen går i moln. XD Haha!

Kommentarer
Postat av: FAAKIE

:))

2010-09-08 @ 16:08:00
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: FAAKIE

sitter på jobbet, ska va här i två timmar till höhö :)

2010-09-08 @ 16:16:45
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0