Just my luck. Or should I say unluck.

Har hittat en utbildning som jag verkligen hade velat gå.. Den gick direkt in i mitt hjärta.. Men självklart med min vanliga oflyt så har jag inte behörighet för att söka den :-( Och det suger stort..
Fasiken att jag aldrig ska få ha nå flyt här i livet...

Utbildningen är Etologi och djurskydd..
Och för att kunna söka denna så behöver man ha Matte D, Biologi B , Fysik A och Kemi B.
Fysik, Biologi och Kemi hade jag nog säkert kunnat läsa in, men Matten hade nog aldrig gått tråkigt nog, om jag inte hade haft turen att få en awesome lärare som verkligen kan få mig att fatta :-/.
Så de sket sig med den utbild..

Som tur är har jag ju ett par andra som jag också verkligen gillar. Och dom har jag behörighet till.

Kommentarer
Postat av: peter

tack så mycket fröken blomberg :D

Lycka till med dina utbildningar vad nu du söker ^^

2011-04-06 @ 17:03:32
URL: http://fotope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0