Kaesey.


Drömde inatt att jag hade en underbar liten Papillon vid namn Kaesey. (ae är/var väldigt viktigt i drömmen)
Hon var verkligen helt underbar och fick mig verkligen att önska att jag hade en hund på riktigt, önskar jag kunde skaffa en. Men tyvärr är det inte bara att skaffa, men i framtiden så blir det förmodligen att skaffa en. :-D
Men det var dock en mycket trevlig dröm.


Sen då drömde jag tyvärr också en mardröm inatt. Vet inte exakt vad jag drömde men det som verkligen satt spår och som jag drömmer ofta nuförtiden när jag drömmer mardrömmar, är att någon försöker göra mig illa och jag skriker för full hals men det kommer inge ljud från mig, och det är fruktansvärt hemskt. Mår verkligen dåligt när jag vaknar efter en sådan dröm..BLÄÄ!
Tror nog dessa drömmar har något med att göra att jag känner lite som om ingen riktigt lyssnar på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0