2011.



Ja då var det ett nytt år..
Hur klyschigt detta än må låta så : Nytt år - nya möjligheter!
Självklart så finns det nya möjligheter varje vecka,varje dag så det är väl inget speciellt bara för att det blir ett nytt år, men man måste ju erkänna att det känns lite lättare med ett nytt år framför sig.

Och när det kommer till nyår så brukar man ju prata om nyårslöften.. Jag har dock själv aldrig avlagt något nyårslöfte eller så. Jag vet inte känns lite som om varför ska man avlägga ett löfte bara för att det är ett nytt år , kan man ju göra när som helst. :-PP.
Men som jag skrev här innan jul så har jag iaf bestämt mig för att nu jävlar : 2011 ska bli mitt år, ska verkligen satsa på mig själv och ta hand om mig själv så gott det går.
Och som sagt, allt är möjligt så länge man ger sig fan på det ;-DD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0