Desktop.

Ja nu såhär sista dagen innan jag åker tillbaka till Vaxholm imorgon, så tänkte jag plocka iordning rummet mitt, plocka upp från golvet och städa skrivbordet ordentligt... Och tydligen så kan det vara bra att hålla ordning där, då man aldrig vet vad man kan hitta.. HAHA! Hittade iaf något som var väldigt trevligt att hitta.. :-PP.

Som sagt, så imorgon 15.55 flyger jag tillbaka till södern igen.. Blandade känslor, ska bli skönt att komma ner och få köra igång ordentligt - jobbsök och träning. MEN kommer sakna päronen och mina vänner.. Sucks att dom man gillar mest ska bo på andra ställen än där man själv bor >__<.
Men sånt är livet, I guess.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är så tråkigt att du ska åka :/

2011-01-15 @ 07:46:13
URL: http://linaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0