Feel and Fall.



Sitter här och kollar på filmen Mamma Mia! och känner mig lite nostalgisk (?). Tänker tillbaka på tider som har vart. Och på sådant jag hoppas ska hända i framtiden.
Ibland så är det skönt att vara lite nostalgisk och försvinna in i tiden som har vart, Men jag är mycket väl medveten om att det sällan brukar komma något bra av att tänka för mycket på dåtiden. Dock så är det svårt att låta bli, speciellt vid vissa omständigheter.
Även fast jag ofta tänker tillbaka så betyder det inte att jag inte vågar drömma om framtiden - tro mig jag har många och stora drömmar om vad jag vill göra i framtiden. Bara det att ibland så känns framtiden så himla läskig och osäker.
Men så länge jag har mina nära och kära så vet jag säkert att jag kommer klara mig här i världen.

"We can be the Kings and Queens of anything if we
BELIEVE..."





Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Missa in chansen om att vinna en wig Wham mascara från isdora: http://lovehannah.blogg.se/2010/december/utkast-dec-30-2010.html#comment Lycka till!

2011-01-02 @ 10:11:55
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0