Nya tag - 2011



Lite "mål" under 2011:
  • Förhoppningsvis börja träna på Friskis&Svettis i Åkersberga.
  • Leta som en galning efter ett jobb & förhoppningsvis hittar/får jag ett.
  • Äta en massa mera frukt, bär och grönsaker.
  • Förhoppningsvis flytta till något eget (därav sovrumsbilden)
  • Införskaffa dom Disneyfilmer jag vill ha :-P (barnsligt jag vet..)
  • Läsa en massa mer!
  • Experimentera med bakning mycket mer.
  • Bli bättre på att fota.
  • Och kanske hittade någon att krama...
Självklart har jag ju en massa andra önskningar, men dessa är väl the main stuff. Jag ska verkligen göra mitt bästa till att se till att detta år blir ett hejdundrande bra år - jag är peppad! ;-DD

Har ni där ute några mål, drömmar eller önskningar för 2011? Please do tell, alltid intressant att höra vad andra vill göra i livet ^_^

Love u guys! (och var inte rädda för att kommentera, jag bits inte! )

(och förstås så är det flesta bilderna från google.)

Kommentarer
Postat av: Erika

har inte satt upp speciellt många mål men det blev några iaf (:



-ha bättre koll på min ekonomi

-flytta till eget

-resa!!

-komma igång med träningen

-börja plugga

2011-01-04 @ 10:32:03
URL: http://linaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0