"Big" News..



Som rubriken säger så har jag lite nyheter att förtälja...
Till hösten blir jag norrlänning igen. Rättare sagt Öviksbo.
Sökte ju här utbildningar till hösten bland annat i Gbg och Örebro, men fick besked i torsdags om att jag blivit antagen till Naturguide's programmet i Övik.

Kan ju säga att jag blev väldigt glad när jag fick beskedet. Har gått hela veckan och vart nervös och orolig för att jag inte skulle komma in på något så det var verkligen en lättnad när man loggade in på studera.nu.
Och jag känner mig otroligt pepp på detta nu. Det känns rätt och jag känner mig redo.
Kan se mig sitta där vid mitt skrivbord, ett par doftljus tända, böckerna uppslagna och en kopp te i ena handen och en överstrykningspenna i andra.

Och när jag har kommit tillrätta där uppe i norr så är folk mer än gärna välkomna att hälsa på.  Ni vet vilka ni är små busungar ;D.

Åh det känns så spännande! *big happyface*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0