From start to 602.

Märkte nyss att jag hållt på att blogga sen september 2009 och jag har nu kommit upp i strax över 600inlägg.
Tyckte in det var länge sen man började blogga och allt fortfarande var så nytt men se där vad tiden kan gå fort.

Vad har jag egentligen bloggat om under dessa år. Har de vart nå vettigt, nå som berört, lämnat spår, eller kanske bara en massa svammel !?
Får jag säga själv så har det väl vart en salig blandning av det mesta, allt från dom mest banal sakerna till lite djupare grejer.
Men de är väl lite de som är charmen med att ha en blogg, man kan skriva lite vad man vill och känner för. Sen så får det ju självklart inte gå överstyr så man börjar skriva elaka eller respektlösa inlägg.

Äh nu rabblar jag bara på om en massa skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0