I'm sorry, but I have to...

Jag vet att man inte borde klaga på vädret, speciellt inte när solen skiner och himlen är blå. Men nu måste jag faktiskt få klaga lite.
Denna otroliga kvalmigheten (?), luftfuktigheten är hemsk. Hinner knappt gå tio meter utanför dörren så känns det som om man ska rinna iväg. Det är inget roligt.
Man vill ju kunna skutta runt i solskenet, njuta av den blå himlen och all grönska, samtidigt som man känner sig någorlunda fin och fräsch. Men icke sa nicke inte går det i detta väder. Som en bekant sa här för ett par dar sen "Vill jag ha denna luftfuktighet och värme så kan jag lika gärna bosätta mig utomlands". Och jag håller med, för mig innehåller den svenska sommarn ofta svalt väder och lite regn då och då.
Fast jag verkar vara den enda som har svårt för denna luftfuktighet, alla andra ser så svala å fräscha ut hela tiden :-P. Så antar det är jag som är knasig.



Så nu har jag fått skriva av mig lite.
Hoppas alla har en finfin lill-lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0