Shake that ass

Ligger i sängen och lyssnar på The Voice - 105.9 .
Mycket bra musik, min favorit radiokanal helt klart. Synd bara att när man lyssnar på bra musik med härligt beat så blir man ju så himla sugen på att dra ut på krogen och dansa arslet av sig.. Så att säga :-P.
Räknade lite snabbt på fingrarna och det är hela 10månader sen jag var ute sist. Börjar bli på tiden att få dansa av sig lite, släppa loss ute på dansgolvet och bara njuta av att vara i nuet.

Så jag hoppas lite för mig själv att de kanske blir lite 'shake that ass', när jag åker upp till Kiruna. *keeping fingers crossed*

På tal om musik så tycker jag det passar med att slänga upp lite länkar till bra musikvideor på tuben.

BEG - Abracadabra


Lady Gaga - Born this way

Britney Spears - Till the world ends

Koda Kumi - Juicy

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag håller med dig om musiken, musik påverkar sinnesstämningen så sjukt mycket! Lyssnar jag på "dans-musik" så blir jag himla sugen att gå ut på krogen och dansa, likväl som jag blir halvdeppig av deppmusik. Men det är så skönt! Hoppas du haft en bra helg btw! :)

2011-05-15 @ 22:29:48
URL: http://missmillan.blogg.se/
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Väldigt bra musik! :)

2011-05-16 @ 16:28:41
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0