Colors

Idag var jag som sagt var på stan med Amanda, trevligt trevligt.
Fick dessutom min efterlängtade sushi - MUMS!
Men iaf så inhandlades dessa skor (velat ha en sånt här par väldigt länge och äntligen hittade jag ett par för en rimlig peng) Och ja jag vet att dessa är fjortisskor, men dom är ju så varma och sköna XD :


Och så blev det dessa läckra leggings, har blivit sjukt förtjust i färger i överflöd! :


Och sista men inte minst detta matchande set, sött men väldigt bekvämt:


Har vart en trevlig dag.
Haha måste bara skriva en rolig sak (tycker jag iaf) : Idag så började det snöa och blåsa - i stort sett som vanligt vinter väder i Kiruna, men här så blev det en massa förseningar pga det..
Mesiga jävla stockholmare!! XD

XOXO/Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaaa XD Uggs är inte fjortisskor? ;.; jag gillar dem . XD vill ha rosa. fortfarande.



Så söta..!

2010-01-28 @ 02:01:42
Postat av: Anonym

Börjar inte du närma dig storlek XXL nu?

2010-02-19 @ 21:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0