Tomorrow - imorgon.

Imorgon vid denna tid är man i Kiruna och har vart där uppe i ungefär 6-7h.
Blir att äta middag hos farmor imorgon - köttfärssås och spagetti har jag för mig att det skulle bli - GOTTIGOTT!
Ska bli väldigt intressant att se vad det blir för väder, dessa 12 dagar man är där uppe - förhoppningsvis blir det någorlunda fint väder iaf några dagar. *keeping fingers crossed*. Faaast vädret i Kiruna kan man aldrig lita på, kan ändras på ett kick.
Men ska iaf bli kul att komma upp, träffa familjen/släkten och vännerna. Måste prata med farsan om Nya Zeeland och allt sådant. Spääänki!
Sen så har min farbror tydligen planerat in att vi ska åka till Ikea någon dag och han ville ha med mig :P. Kul kul - känner man sig uppskattad..

Idag har vart en vääääldigt lugn dag, vart nere på stan lite för att handla men annars har man inte gjort ett piss. Tog en liten tupplur vid 6tiden för man var så jäkla seg. Aldrig fel med en tupplur; hoppas bara man kan sova ikväll då man ska upp vid halv 9 (okej jag vet att det inte är speciellt tidigt, men kan vara skönt att få en godnattssömn då det tär på krafterna att vara på språng en halv dag...) för att hinna i tid till Arlanda.

Så nästa gång ni hör från mig så blir det från Kiruna och har självklart med mig kamera så lär väl dyka upp några bilder :-DD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0