Myspys i Sura.

Igår satte man sig på tåget och åkte hit till Sura, för lite myspystid med Peter innan min kära mor kommer ner till Vaxholm på onsdag.
Så härligt, jag trivs här i Sura och jag trivs super bra här hos Peter.  Faast det finns en negativ sak med Sura... - Det finns så jävla mycket mygg här :-PP. Men ska väl inte klaga borde ju vara van efter 19 år uppe i Kiruna.
En annan sak som är lite mysigt är att när Peter gått på jobbet på morgonen så hoppar Lennart upp och sover med en istället :-D.
Just nu sitter man här Lennart i famnen och funderar på vad man ska göra idag.


[ Jag älskar min Peter.. ]

Kommentarer
Postat av: Jenny

Djur är underbara! Jag har Stella som substitut för mysiga kvällar, mornar och ha någon att sova med istället för en pojkvän. :)

2010-06-14 @ 17:08:07
URL: http://avogueidea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0