7days a week.

Hittade denna lilla "utmaning" hos Tsukii och kände att den kunde vara rolig att göra.
Egentligen är det hela 30dagar som utmaningen gäller, men tror nog jag kör på denna nedkortade version.
Första inlägg lär komma upp senare ikväll. :-D

7 days a week:

Dag 1 – Presentation av mig.
Dag 2 – Därför bloggar jag.
Dag 3 – Mina 3 största intressen.
Dag 4 – Mina framtidsvisioner.
Dag 5 – Min familj.
Dag 6 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.
Dag 7 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Kul med utmaning :)

Allt bra annars?

2010-11-22 @ 17:45:33
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0