23.

Dag 1 - En bild på mig + 7 saker om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 16 – Vad jag åt idag.
Dag 17 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 18 – Min favorit film.
Dag 29 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 20 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 21 – En låt som får mig att gråta.
Dag 22 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 23 – Min favorithögtid.





1. Jag är 20 (snart 21) men sover fortfarande med ett mjukisdjur.

2. Tror starkt på kärleken och att det finns någon där ute för alla. (även fast jag tvekar ibland...)

3. På sätt och vis saknar jag lite högstadietiden, eller rättare sagt ens fritid när man var 13-15år. Allt var så lätt då, man kände sig älskade och behövd.

4. Även fast jag kan verka ganska blyg och tystlåten , så är jag innerst inne en stark person som vet vad jag vill och tror på mig själv. Kommer helt enkelt aldrig att vilja vara en person som ska vara i centrum, jag håller mig gärna i bakgrunden och bara lyssnar och tar in.

5. Aldrig riktigt gillat alkohol, men är en sucker för att gå ut och dansa.

6. Jag har stora drömmar och på sista tiden har jag insett att jag verkligen kan förverkliga dom flesta om jag bara ger mig fan på det.

7. Jag värdesätter min familj och vänner oändligt mycket - Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0