Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Har väldigt många mål/drömmar/önskningar här i livet. Kan väl dra några lite kortfattat.

  • Volontärarbeta
Har alltid haft en längtan (?) efter att få åka utomlands och jobba som volontär. Att få känna att man kan göra något för att hjälpa andra är underbart - en härlig känsla!
  • Resa en massa
Finns ju sjukt många ställen ute i världen som man hade velat besöka, så mycket kultur och historia att insupa.
  • Finna den stora kärleken
Alla längtar vi väl efter någon att älska och som älskar en tillbaka. Klyschigt - I know...
  • Plugga vidare
Vet att jag vill plugga vidare i framtiden, dock vet jag inte riktigt vad jag vill plugga. Men det tåls att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0